Dostawa materiałów do wykonania remontu i ocieplenia elewacji południowej budynku przy Placu Hallera 15

Dostawa materiałów do wykonania remontu i ocieplenia elewacji południowej budynku przy Placu Hallera 15
Zapytanie ofertowe: Dostawa materiałów do wykonania remontu i ocieplenia elewacji południowej budynku przy Placu Hallera 15.

 

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 23-04-2018

Numer ogłoszenia

1098655

 

Treść ogłoszenia została zmieniona

UWAGA.

Zmianie uległ załącznik dot. zestawienia materiałów.

Aktualny załącznik zamieszczono pod nazwą: Zestawienie materiałów południe AKTUALIZACJA.

UWAGA.

W związku z powyższą zmianą, wydłużeniu ulega także termin składania ofert. Data: 23 kwietnia 2018 r., godzina: 10:00, miejsce składania ofert : biuro SITKIEWICZ Administrowanie i Zarządzanie Nieruchomościami ul. Sambora 23/1 , 83-110 Tczew; Otwarcie ofert nastąpi 23 kwietnia 2018 r., o godzinie 10:30 w siedzibie biura SITKIEWICZ Administrowanie i Zarządzanie Nieruchomościami ul. Sambora 23/1 , 83-110 Tczew.

 

 

Miejsce i sposób składania ofert

Data: 13 kwietnia 2018 r., godzina: 10:00, miejsce składania ofert : biuro Tczew SITKIEWICZ Administrowanie i Zarządzanie Nieruchomościami ul. Sambora 23/1 , 83-110 Tczew;

Otwarcie ofert nastąpi 13 kwietnia 2018 r., o godzinie 10:30 w siedzibie biura SITKIEWICZ Administrowanie i Zarządzanie Nieruchomościami ul. Sambora 23/1 , 83-110 Tczew

(w przypadku dostaw i usług nie może być krótszy niż 7 dni, a w przypadku robót budowlanych nie może być krótszy niż 14 dni)

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Maciej Szweda

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

600 329 892

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Dostawa materiałów niezbędnych do wykonania pierwszego etapu zamówienia tj. remontu i ocieplenia elewacji południowej budynku przy Plac Hallera 15 w Tczewie zgodnie z projektem i załącznikiem

Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pn. „Miasto od nowa – rewitalizacja Starego Miasta i Zatorza”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 8, Działanie 8.1. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne – wsparcie dotacyjne, 8.1.1 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne realizowane dla Obszaru Metropolitarnego Trójmiasta – mechanizm ZIT”.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: pomorskie Powiat: tczewski Miejscowość: Tczew

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Dostawa materiałów niezbędnych do wykonania pierwszego etapu zamówienia tj. remontu i ocieplenia elewacji południowej budynku przy Plac Hallera 15 w Tczewie zgodnie z projektem i załącznikiem

Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pn. „Miasto od nowa – rewitalizacja Starego Miasta i Zatorza”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 8, Działanie 8.1. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne – wsparcie dotacyjne, 8.1.1 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne realizowane dla Obszaru Metropolitarnego Trójmiasta – mechanizm ZIT”.

Przedmiot zamówienia

Zamówienie dotyczy dostawy materiałów budowlanych zgodnie z projektem oraz wykazem materiałów zawartych w załączniku do niniejszego zapytania ofertowego.

Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pn. „Miasto od nowa – rewitalizacja Starego Miasta i Zatorza”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 8, Działanie 8.1. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne – wsparcie dotacyjne, 8.1.1 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne realizowane dla Obszaru Metropolitarnego Trójmiasta – mechanizm ZIT”.

Kod CPV

44000000-0

Nazwa kodu CPV

Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

Harmonogram realizacji zamówienia

Data rozpoczęcia: 02.05.2018

Data zakończenia: 15.06.2018

Załączniki

 

Zapytanie ofertowe

Zestawienie materiałów południe AKTUALIZCJA

Zestawienie materiałów

Projekt

Projekt umowy

 

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Wiedza i doświadczenie

Zdolność techniczna lub zawodowa:

Wykonawca usługi przed złożeniem oferty winien zapoznać się z dokumentacją budowlaną (załącznik do zapytania) i uzgodnić z Zamawiającym wykaz materiałów budowlanych, przed złożeniem oferty.

Określenie warunków dla robót budowlanych: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże, że:

  1. a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: nie dotyczy
  2. b) do realizacji zamówienia skieruje osoby, które posiadają niżej określone uprawnienia budowlane: nie dotyczy

 

Określenie warunków dla usług: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże, że:

  1. a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał: nie dotyczy
  2. b) do realizacji zamówienia skieruje osoby, które posiadają niżej określone uprawnienia budowlane: nie dotyczy

Warunki zmiany umowy

1) Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

2) Strony dopuszczają możliwość zmiany ustaleń umowy w następujących przypadkach:

  1. a) przedłużenia terminu wykonania umowy o czas niezbędny na dokonanie zmian w dokumentacji projektowej oraz w przypadku zaistnienia takiej konieczności, o czas niezbędny dla dostosowania się Wykonawcy do takiej zmiany,
  2. b) przedłużenia terminu wykonania umowy o czas niezbędny do wykonania robót zamiennych, w ramach dotychczasowego wynagrodzenia,
  3. c) przedłużenia terminu spowodowanego oczekiwaniem na decyzję organów administracji publicznej lub inne podmioty właściwe do wydania koniecznych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii, stanowisk itp. niezbędnych do prawidłowej realizacji wykonywanych robót, na które nie ma wpływu Wykonawca,
  4. d) przedłużenia terminu wykonania umowy o czas niezbędny na poprawę warunków wykonywania robót zagrażających bezpieczeństwu życia, zdrowia i mienia,
  5. e) przedłużenia terminu wykonania umowy w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie robót,
  6. f) zmiany technologii wykonania robót na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego,
  7. g) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych,
  8. h) aktualizacji rozwiązań projektowych,
  9. i) zmiany parametrów urządzeń lub wyposażenia, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego,
  10. j) odstąpienia od realizacji części robót i związanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego,
  11. k) z powodu konieczności wykonania robót dodatkowych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
  12. l) w przypadku opóźnienia w dostawie z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy materiałów niezbędnych do realizacji robót,
  13. m) zmiany podwykonawcy robót,
  14. n) zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany kwoty podatku VAT,
  15. o) zmiany osób wykonawcy pełniących samodzielne funkcje techniczne.

 

3) Zmiany, o których mowa w ust. 2, mogą zostać dokonane, jeżeli zachodzą niżej wymienione okoliczności (lub zachodzi co najmniej jedna) i są one uzasadnione:

  1. koniecznością dokonania zmian dokumentacji projektowej wynikającą z sytuacji zaistnienia obiektywnej niemożności wykonania robót, w oparciu o dokumentację projektową stanowiącą integralną część do umowy, spowodowaną warunkami terenowymi, geologicznymi, hydrogeologicznymi, istniejącymi na placu budowy, bądź innymi wadami dokumentacji projektowej,
  2. koniecznością wykonania robót zamiennych w oparciu o dokumentację projektową zamienną,
  3. koniecznością uzyskania niezbędnych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii, stanowisk itp. w celu kontynuowania prawidłowej realizacji robót,
  4. koniecznością podniesienia bezpieczeństwa wykonywanych robót,
  5. zaistnieniem nieprzewidzianych warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie robót,
  6. zmianą przepisów podatkowych dotyczących obowiązującej wysokości (stawki) podatku od towarów i usług (VAT),
  7. zmianą obowiązujących przepisów prawa,
  8. obniżeniem kosztu wykonania robót lub eksploatacji (użytkowania) obiektu budowlanego,
  9. poprawą wartości lub podniesieniem sprawności ukończonych robót budowlanych,
  10. podniesieniem wydajności urządzeń,
  11. podniesieniem bezpieczeństwa wykonywanych robót lub usprawnieniem procesu budowy,
  12. usprawnieniem w trakcie użytkowania obiektu budowlanego,
  13. zaprzestaniem produkcji urządzeń lub wyposażenia o przewidzianych w dokumentacji parametrach przed zakończeniem realizacji umowy,
  14. śmiercią, chorobą lub innym zdarzeniem losowym,
  15. opóźnieniem, utrudnieniem, zawieszeniem robót lub przeszkodami spowodowanymi przez Zamawiającego lub dającymi się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy,
  16. siłą wyższą.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI I INNE DOKUMENTY

1) Oferta cenowa wraz z tabelą kosztową;

Wzór w zapytaniu ofertowym.

2) Oświadczenie o braku postępowania upadłościowego, otwarcia likwidacji, o wszczęciu lub zawieszeniu postępowania układowego, zawieszeniu płatności lub moratorium w odniesieniu do zobowiązań finansowych;

3) Informacje umożliwiające weryfikację spełnienia przez wykonawcę postawionych w zapytaniu ofertowym kryteriów, w szczególności wykaz robót wykonanych i odebranych przez zleceniodawców z podaniem zakresu i wartości robót oraz adresy zleceniodawcy;

4) Oświadczenie o wykonywaniu robót siłami własnymi lub za pomocą podwykonawców, ze wskazaniem zakresu robót, które zlecone zostaną podwykonawcom;

5) Określenie terminu wykonania prac oraz okresu gwarancyjnego na wykonane roboty;

6) Wypełnioną umowę na prace budowlane;

7) Przewidywany harmonogram prac o stopniu skomplikowania odpowiadającym zakresowi wykonywanych robót;

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryteria Znaczenie

Cena wykonania zamówienia 90,00

Termin wykonania zamówienia 10,00

 

Z tytułu niniejszych kryteriów maksymalna liczba punktów, które może otrzymać Wykonawca wynosi 100 pkt. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów uzyskanych w powyższych kryteriach.

 

Oferty oceniane będą wg poniższych parametrów:

 

1) Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Oferta z najniższą ceną (wartość łącznie z podatkiem VAT), spełniająca wszystkie wymagane przez Zamawiającego warunki uzyska maksymalnie 90 pkt. Oferty z ceną (wartością łącznie z podatkiem VAT) wyższą uzyskają odpowiednio mniejszą liczbę punktów. W takim przypadku wartościowanie ofert będzie się odbywać według następującego wzoru:

 

C = Cena brutto oferty najtańszej / Cena brutto oferty ocenianej x 90 pkt

 

Cena (wartość łącznie z podatkiem VAT) podana w ofercie stanowiła będzie podstawę porównania i oceny ofert.

 

2) Kryterium ,,Termin wykonania zamówienia’’ będzie rozpatrywane na podstawie terminu wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia, tj. podanie terminu wykonania:

– dla części nr 1: do dnia 15.06.2018 r.

lub skrócenie tego terminu. Maksymalny punktowany skrócony termin wykonania zamówienia to:

– dla części nr 1: 11.06.2018 r.

 

Jeżeli Wykonawca nie skróci wymaganego terminu wykonania zamówienia, tj. wykona zamówienie w terminie:

– dla części nr 1: do dnia 15.06.2018 r.,

z tytułu niniejszego kryterium otrzyma 0 punktów.

 

W sytuacji skrócenia terminu (podania terminu wykonania zamówienia krótszego niż dla części nr 1: do dnia 11.06.2018 r.) do obliczenia punktacji w kryterium ,,termin wykonania zamówienia’’, Zamawiający przyjmuje liczbę dni kalendarzowych skracających wymagany termin zaoferowany przez Wykonawcę.

 

W przypadku podania skróconego terminu (daty) wykonania zamówienia przypadającego na dni ustawowo wolne od pracy (sobota, niedziela, święto), Zamawiający przyjmie jako wskazany przez Wykonawcę termin (datę) pierwszego dnia roboczego przypadającego po podanym przez Wykonawcę dniu ustawowo wolnym od pracy.

 

Oferta z najwyższą liczbą dni skrócenia terminu wykonania zamówienia, otrzyma 10 punktów. Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, zgodnie z poniższym wyliczeniem:

 

 

Tw = Oferowana liczba dni skrócenia terminu w ocenianej ofercie /Maksymalna liczba dni skrócenia terminu x 10 pkt.

 

 

Oferowana liczba dni skrócenia terminu w ocenianej ofercie to liczba dni kalendarzowych skrócenia wymaganego terminu zaoferowana przez Wykonawcę.

Maksymalna liczba dni skrócenia wymaganego terminu to najwyższa oferowana liczba dni skrócenia terminu spośród złożonych ofert.

W celu wyboru oferty najkorzystniejszej, Zamawiający posługiwać się będzie następującym wzorem:

W = C + Tw

 

 

gdzie W – Wynik oceny, C – liczba punktów w kryterium „Cena”, Tw – liczba punktów w kryterium „Termin wykonania zamówienia”.

 

Zamawiający udzieli zamówienia, temu Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, tj. otrzymała w sumie najwyższą ilość punktów.

 

Ocena, porównanie i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonana na podstawie ustalonych kryteriów, o których mowa wyżej.

 

W przypadku beneficjenta, który nie jest zamawiającym w rozumieniu ustawy PZP, zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo, z wyłączeniem zamówień sektorowych oraz zamówień określonych w „Wytycznych dotyczących udzielania zamówień w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020”. W przypadku celu tematycznego udzielanie zamówień podmiotom powiązanym jest możliwe za zgodą IZ RPO WP/IP. Zawarcie umowy z podmiotem powiązanym kapitałowo lub osobowo w przypadkach określonych w „Wytycznych dotyczących udzielania zamówień w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020” jest dopuszczalne za zgodą IZ RPO WP/IP. Osoby wykonujące w imieniu zamawiającego czynności związane z procedurą wyboru wykonawcy, w tym biorące udział w procesie oceny ofert, nie mogą być powiązane osobowo lub kapitałowo z wykonawcami, którzy złożyli oferty. Powinny być to osoby bezstronne i obiektywne.

Zamawiający – Beneficjent

Nazwa

GMINA MIEJSKA TCZEW

Adres

 

  1. marsz. Józefa Piłsudskiego 1

 

83-110 Tczew

 

pomorskie , tczewski

Numer telefonu

58 77 59 30

Fax

585313452

NIP

5930005678

Tytuł projektu

Miasto od-nowa – rewitalizacja Starego Miasta i Zatorza w Tczewie.

Numer projektu

RPPM.08.01.01-22-0009/17-00

Powrót na górę
Skip to content