Zapytanie ofertowe: Renowacja ścian zewnętrznych budynku przy ul. Stroma 4 w Tczewie w ramach projektu pn. „Miasto od nowa – rewitalizacja Starego Miasta i Zatorza”

Zapytanie ofertowe: Renowacja ścian zewnętrznych budynku przy ul. Stroma 4 w Tczewie w ramach projektu pn. „Miasto od nowa – rewitalizacja Starego Miasta i Zatorza”

Zapytanie ofertowe: Renowacja ścian zewnętrznych budynku przy ul. Stroma 4 w Tczewie w ramach projektu pn. „Miasto od nowa – rewitalizacja Starego Miasta i Zatorza”.

 

W związku z problemem technicznym polegającym na trudności w otwieraniu załączników, 19 marca zamieszczony został ponownie komplet załączników pod nazwą: Stroma 4 – komplet załączników.zip (Stroma 4 – komplet załączników.zip) .
W związku z powyższym termin składania ofert przedłużono z 29.03.2018 r. na 5.04.2018 r. , godzina: 12.00. Wszelkie inne warunki zapytania ofertowego pozostają bez zmian.

 

 

Załączniki:

Data publikacji ogłoszenia

14-03-2018

Termin składania ofert

29-03-2018

Numer ogłoszenia

1096213

Status ogłoszenia

Aktualne

Miejsce i sposób składania ofert

Data: 29.03.2018 r . , godzina: 12.00, miejsce składania oferty: siedziba Spółdzielni Mieszkaniowej w Tczewie, sekretariat (pokój nr 12), ul. Aleja Zwycięstwa 6, 83-110 Tczew. Otwarcie ofert nastąpi o godz. 12.05 w siedzibie Spółdzielni w sali konferencyjnej.

W związku z problemem technicznym polegającym na trudności w otwieraniu załączników, 19 marca zamieszczony został ponownie komplet załączników pod nazwą: Stroma 4 – komplet załączników.zip (Stroma 4 – komplet załączników.zip) .
W związku z powyższym termin składania ofert przedłużono z 29.03.2018 r. na 5.04.2018 r. , godzina: 12.00. Wszelkie inne warunki zapytania ofertowego pozostają bez zmian.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Jarosław Gogulski

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

58-530-41-77
ZAPYTANIE OFERTOWE
Adres strony internetowej, na której zamieszczone będzie zapytanie ofertowe:
www.rewitalizacja.tczew.pl, baza konkurencyjności, strona wspólnoty (o ile posiada).
Ogłoszenie z dnia: 14.03.2018 r.
Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pn. „Miasto od nowa –
rewitalizacja Starego Miasta i Zatorza”, współfinansowanego ze środków Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 8, Działanie 8.1.
Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne – wsparcie dotacyjne, 8.1.1 Kompleksowe
przedsięwzięcia rewitalizacyjne realizowane dla Obszaru Metropolitarnego Trójmiasta –
mechanizm ZIT”.
NAZWA I ADRES:
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Tczewie, Aleja Zwycięstwa 6, 83-110 Tczew, woj. pomorskie,
państwo Polska, tel. 58-531-44-07, e-mail: biuro@sm.tczew.pl,
Adres strony internetowej (URL): www.rewitalizacja.tczew.pl
Sposób upublicznienia: baza konkurencyjności, strona wspólnoty (o ile posiada),
rewitalizacja.tczew.pl
SEKCJA I: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
I.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: renowacja ścian zewnętrznych budynku
przy ul. Stroma 4 w Tczewie
I.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
I.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
I.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość robót
budowlanych/usług lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Renowacja ściany zachodniej i południowej (ściany frontowe od strony ulicy Stromej
i Paderewskiego)
1) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej ściany fundamentowej (łączna pow. 32,0
m2)
Zakres prac do wykonania:
a) Rozebranie płytek chodnikowych (łączna pow. 26,0 m2) oraz wykonanie wykopu wzdłuż
ścian fundamentowych do poziomu ław (łączna dłg. 26,0 mb., śr. głębokość 1,20 m).
b) Oczyszczenie, odgrzybienie muru, skucie nierówności, uzupełnienie ubytków (łączna pow.
32,0 m2).
c) Ułożenie w-wy właściwie dobranego tynku mineralnego (z dodatkiem preparatu
poprawiającego przyczepność i właściwości zaprawy) w celu wyrównania powierzchni ściany
fundamentowej (łączna pow. 32,0 m2).
d) Nałożenie w-wy izolacji pionowej ściany z dwuskładnikowej masy izolacyjnej bitumicznej
(łączna pow. 32,0 m2) spełniającej n/w warunki :
– tworzy bezszwową i bezspoinową powłokę izolacyjną, mostkuje rysy i pęknięcia,
– ekologiczna, szybkowiążąca, odporna na deszcz,
– do stosowania bez gruntowania na wilgotnych i suchych podłożach,
– trwale elastyczna nawet przy niskich temperaturach,
– posiada dużą wytrzymałością na rozciąganie i starzenie
e) Ułożenie w-wy ochronnej (termoizolacyjnej) dla pionowej izolacji przeciwwilgociowej
poprzez przyklejenie płyt z polistyrenu ekstrudowanego XPS 50, gr. 4 cm (pow. 32,0 m2),
spełniających n/w warunki:
– przeznaczone do izolacji ścian fundamentowych poniżej poziomu gruntu,
– przystosowane do bezpośredniego kontaktu z gruntem lub środowiskiem trwale
obciążonym wodą bez dodatkowych zabezpieczeń.
– nasiąkliwość przy całkowitym zanurzeniu w wodzie poniżej 4%
– deklarowany wsp przewodzenia ciepła poniżej 0,034 W/(mK)
f) Zasypanie wykopów z właściwym zagęszczeniem gruntu (łączna dł. 26,0 mb., śr. głębokość
1,20 m) oraz ponowne ułożenie płytek chodnikowych na podsypce piaskowej stabilizowanej
cementem z zachowaniem właściwych spadków (łączna pow. 26,0 m2).
Uwagi:
– Zakres prac nie obejmuje wykonania izolacji przeciwwilgociowej poziomej metodą iniekcji
(o której mowa w załączonej dokumentacji technicznej -załącznik nr 1).
– Prace izolacyjne należy wykonać zgodnie z instrukcjami producentów zastosowanych
technologii i materiałów budowlanych.
2). Remont elewacji powyżej cokołu (pow. 238,0 m2)
Zakres prac do wykonania:
a) Oczyszczenie i zmycie ścian przy zastosowaniu właściwych preparatów czyszczących (łączna
pow. 238,0 m2) ,
b) Uzupełnienie ubytków spoin (z dodatkiem trasu) oraz cegieł w murze (łączna pow. ściany
230,0 m2). (wymiana cegieł uszkodzonych i zmurszałych na nowe o zbliżonym wyglądzie,
barwie i fakturze-najlepiej cegła rozbiórkowa).
c) Wykonanie impregnacji ścian techniką malarską (łączna pow. 238,0 m2).
d) Renowacja 2 szt. balkoników oraz stalowego „kosza” (malowanie dwukrotne wszystkich
elementów stalowych po ich uprzednim właściwym zabezpieczeniu antykorozyjnym).
e) Malowanie dwukrotne farbami elewacyjnymi wszystkich otynkowanych elementów elewacji
(łączna pow. 8,0 m2). (fragmenty łuków nad oknami I i II piętra oraz wnęki w murze pod
oknami II piętra).
f) Wymiana starego zniszczonego (okrągłego) okienka (średnica 50 cm) na poddaszu na nowe
drewniane.
g) Wymiana zewnętrznych drewnianych elementów zwieńczenia w narożu budynku (łączna dł.
12,0 mb) z właściwą ich impregnacją i dwukrotnym malowaniem, zamocowanie pasa z
kolcami (odstraszającymi ptaki) (łączna dł. 2,0 mb) na poziomych elementach w/w zwieńczenia
oraz wykonanie nowego opierzenia wiatrownic z blachy powlekanej w kolorze pokrycia dachu
(dł. 6,0 mb) .
h) Wymiana rur spustowych Ø 120 wraz z obejmami (łączna dł. 25,0 mb), rynien Ø 120 (łączna
dł. 14,0 mb) wraz z hakami i pasami rynnowymi oraz opierzenia gzymsu. (Nowe rury spustowe,
rynny i obróbki winny być wykonane z blachy tytanowo – cynkowej gr. 0,7 mm).
i) Wykonanie nowego opierzenia ogniomurka (pomiędzy budynkami Stroma 4 i 5) z blachy
ocynkowanej powlekanej w kolorze istniejącego pokrycia dachu (pow. 2,0 m2) po demontażu
starych dachówek.
j) Naprawa fragmentów łuszczących się tynków wewnętrznych w korytarzu przy drzwiach
wejściowych zew. ( pow. 2,0 m2):
– skucie zniszczonego tynku i oczyszczenie,
– przesmarowanie muru właściwym roztworem gruntującym przekształcającym szkodliwe
sole budowlane (siarczany, chlorki) w związki nierozpuszczalne lub trudno rozpuszczalne,
– ułożenie właściwie dobranego tynku renowacyjnego,
– dwukrotne malowanie naprawianych fragmentów tynku z zachowaniem istniejącej
kolorystyki
Renowacja ściany wschodniej i północnej (od strony podwórka)
1) Remont cokołu (pow. 4,0 m2)
Zakres prac do wykonania:
a) Skucie i usunięcie wszystkich fragmentów odparzonego i luźnego tynku warstw starej
odspojonej farby.
b) Dokładne oczyszczenie i zmycie całej ściany z kurzu i brudu (pow. 4,0 m2).
c) Uzupełnienie ubytków właściwą zaprawą tynkarską oraz naprawa rys i pęknięć.
d) Zagruntowanie oraz malowanie dwukrotne silikonowymi farbami elewacyjnymi (pow. 4,0
m2).
2) Remont elewacji powyżej cokołu (pow. 41,0 m2)
(oczyszczenie w-wy docieplenia wykonanego metodą lekką – mokrą z cienkowarstwowym
tynkiem strukturalnym).
Zakres prac do wykonania:
a) Nałożenie na ściany odpowiednich preparatów czyszczących (pow. 41,0 m2) .
(zgodnie z procedurą określoną przez producenta stosowanego preparatu).
b) Zmycie powierzchni ścian za pomocą myjek ciśnieniowych (pow. 41,0 m2).
c) Naprawa drobnych ubytków oraz pęknięć i rys na wyprawie.
d) Malowanie dwukrotne farbami silikonowymi z zachowaniem istniejącej kolorystyki elewacji
(pow. 41,0 m2). (farby elewacyjne winny zawierać preparat zabezpieczający przed skażeniem
biologicznym ściany).
e) Wymiana rury spustowej Ø 120 wraz z obejmami (dł. 16,0 mb) oraz rynny Ø 120 (dł. 2,0 mb)
wraz z konserwacją haków. (Nowe rury spustowe i rynny winny być wykonane z blachy
tytanowo – cynk. gr. 0,7 mm).
f) Zamocowanie pasa z kolcami (zabezpieczającymi przed ptakami) na skośnym odcinku rury
spustowej (dł. 3,0 mb) .
Uwagi dotyczące całości w/w prac:
1) Przy kalkulacji kosztów w/w prac należy uwzględnić koszty wywozu i utylizacji urobku oraz
koszty związane z zajęciem chodnika.
2) Wszystkie w/w roboty winny być realizowane zgodnie Prawem budowlanym, przepisami
techniczno-budowlanymi oraz instrukcjami producentów stosowanych technologii
i materiałów budowlanych.
3) Stosowane technologie i materiały winny spełniać określone obowiązującymi przepisami
prawa warunki dopuszczenia do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie.
I.5) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT: Nie dotyczy
Waluta: Nie dotyczy
I.6) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie miesiącach: lub dniach:
lub data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
07.05.2018 r. 30.09.2018 r.
SEKCJA II: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
II.1) Warunki udziału w postępowaniu.
Oferent przed złożeniem oferty winien zapoznać się z załączoną dokumentacją techniczną,
stanowiącą załącznik nr 1, jak również dokonać dokładnych oględzin i zapoznać się ze stanem
technicznym budynku w aspekcie robót stanowiących przedmiot zamówienia.
Zdolność techniczna lub zawodowa:
Określenie warunków dla robót budowlanych: O udzielenie zamówienia może ubiegać się
wykonawca, który wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał: 3 zamówienia o przedmiotowym lub
podobnym charakterze.
b) do realizacji zamówienia skieruje osoby, które posiadają niżej określone uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi (pełnienie funkcji kierownika robót
budowlanych).
SEKCJA III: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
III.1) Opis przedmiotu zamówienia, nie powinien odnosić się do określonego wyrobu lub źródła
lub znaków towarowych, patentów, rodzajów lub specyficznego pochodzenia, chyba że takie
odniesienie jest uzasadnione przedmiotem zamówienia i został określony zakres
równoważności.
Jak w punkcie I.4
SEKCJA IV: KRYTERIA OCENY OFERT
IV.1) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena wykonania zamówienia 90,00
Termin wykonania zamówienia 10,00
Z tytułu niniejszych kryteriów maksymalna liczba punktów, które może otrzymać Wykonawca
wynosi 100 pkt. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca
najkorzystniejszy bilans punktów uzyskanych w powyższych kryteriach.
Oferty oceniane będą wg poniższych parametrów:
1) Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej za wykonanie całości
przedmiotu zamówienia. Oferta z najniższą ceną (wartość łącznie z podatkiem VAT),
spełniająca wszystkie wymagane przez Zamawiającego warunki uzyska maksymalnie 90 pkt.
Oferty z ceną (wartością łącznie z podatkiem VAT) wyższą uzyskają odpowiednio mniejszą
liczbę punktów.
W takim przypadku wartościowanie ofert będzie się odbywać według następującego wzoru:
Cena brutto oferty najtańszej
C = ———————————————- x 90 pkt
Cena brutto oferty ocenianej
Cena (wartość łącznie z podatkiem VAT) podana w ofercie stanowiła będzie podstawę
porównania i oceny ofert.
2) Kryterium ,,Termin wykonania zamówienia’’ będzie rozpatrywane na podstawie terminu
wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia, tj. podanie terminu wykonania:
– dla części nr 1: do dnia 30.09.2018 r.,
lub skrócenie tego terminu. Maksymalny punktowany skrócony termin wykonania zamówienia
to:
– dla części nr 1: 31.08.2018 r.;
Jeżeli Wykonawca nie skróci wymaganego terminu wykonania zamówienia, tj. wykona
zamówienie w terminie:
– dla części nr 1: do dnia 30.09.2018 r.,
z tytułu niniejszego kryterium otrzyma 0 punktów.
W sytuacji skrócenia terminu (podania terminu wykonania zamówienia krótszego niż
dla części nr 1: do dnia 30.09.2018 r. do obliczenia punktacji w kryterium ,,termin wykonania
zamówienia’’, Zamawiający przyjmuje liczbę dni kalendarzowych skracających wymagany
termin zaoferowany przez Wykonawcę.
W przypadku podania skróconego terminu (daty) wykonania zamówienia przypadającego
na dni ustawowo wolne od pracy (sobota, niedziela, święto), Zamawiający przyjmie jako
wskazany przez Wykonawcę termin (datę) pierwszego dnia roboczego przypadającego
po podanym przez Wykonawcę dniu ustawowo wolnym od pracy.
Oferta z najwyższą liczbą dni skrócenia terminu wykonania zamówienia, otrzyma 10 punktów.
Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, zgodnie z poniższym wyliczeniem:
Oferowana liczba dni skrócenia terminu w ocenianej ofercie
Tw = —————————————————————————— x 10 pkt.
Maksymalna liczba dni skrócenia terminu
Oferowana liczba dni skrócenia terminu w ocenianej ofercie to liczba dni kalendarzowych
skrócenia wymaganego terminu zaoferowana przez Wykonawcę.
Maksymalna liczba dni skrócenia wymaganego terminu to najwyższa oferowana liczba dni
skrócenia terminu spośród złożonych ofert.
W celu wyboru oferty najkorzystniejszej, Zamawiający posługiwać się będzie następującym
wzorem:
W = C + Tw
gdzie W – Wynik oceny, C – liczba punktów w kryterium „Cena”, Tw – liczba punktów
w kryterium „Termin wykonania zamówienia”.
Zamawiający udzieli zamówienia, temu Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejszą, tj. otrzymała w sumie najwyższą ilość punktów.
Ocena, porównanie i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonana na podstawie
ustalonych kryteriów, o których mowa wyżej.
W przypadku beneficjenta, który nie jest zamawiającym w rozumieniu ustawy PZP, zamówienia
nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo, z
wyłączeniem zamówień sektorowych oraz zamówień określonych w „Wytycznych dotyczących
udzielania zamówień w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa
Pomorskiego na lata 2014-2020”. W przypadku celu tematycznego udzielanie zamówień
podmiotom powiązanym jest możliwe za zgodą IZ RPO WP/IP. Zawarcie umowy z podmiotem
powiązanym kapitałowo lub osobowo w przypadkach określonych w „Wytycznych dotyczących
udzielania zamówień w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa
Pomorskiego na lata 2014-2020” jest dopuszczalne za zgodą IZ RPO WP/IP. Osoby wykonujące
w imieniu zamawiającego czynności związane z procedurą wyboru wykonawcy, w tym biorące
udział w procesie oceny ofert, nie mogą być powiązane osobowo lub kapitałowo z
wykonawcami, którzy złożyli oferty. Powinny być to osoby bezstronne i obiektywne.
SEKCJA V. ZMIANA UMOWY
V.1) Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
V. 2) Strony dopuszczają możliwość zmiany ustaleń umowy w następujących przypadkach:
a) przedłużenia terminu wykonania umowy o czas niezbędny na dokonanie
zmian w dokumentacji projektowej oraz w przypadku zaistnienia takiej
konieczności, o czas niezbędny dla dostosowania się Wykonawcy do takiej
zmiany,
b) przedłużenia terminu wykonania umowy o czas niezbędny do wykonania
robót zamiennych, w ramach dotychczasowego wynagrodzenia,
c) przedłużenia terminu spowodowanego oczekiwaniem na decyzję organów
administracji publicznej lub inne podmioty właściwe do wydania
koniecznych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii, stanowisk itp. niezbędnych
do prawidłowej realizacji wykonywanych robót, na które nie ma wpływu
Wykonawca,
d) przedłużenia terminu wykonania umowy o czas niezbędny na poprawę
warunków wykonywania robót zagrażających bezpieczeństwu życia, zdrowia
i mienia,
e) przedłużenia terminu wykonania umowy w przypadku zaistnienia
nieprzewidzianych warunków geologicznych, hydrogeologicznych,
wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także
innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie robót,
f) zmiany technologii wykonania robót na wniosek Wykonawcy lub
Zamawiającego, pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla
Zamawiającego,
g) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego
proponowaną zmianą elementu robót budowlanych,
h) aktualizacji rozwiązań projektowych,
i) zmiany parametrów urządzeń lub wyposażenia, z przyczyn niezależnych od
Wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla
Zamawiającego,
j) odstąpienia od realizacji części robót i związanej z tym zmiany
wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego,
k) z powodu konieczności wykonania robót dodatkowych, których nie można
było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
l) w przypadku opóźnienia w dostawie z przyczyn nie leżących po stronie
Wykonawcy materiałów niezbędnych do realizacji robót,
m) zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany kwoty
podatku VAT,
n) zmiany osób wykonawcy pełniących samodzielne funkcje techniczne.
V. 3) Zmiany, o których mowa w ust. 2, mogą zostać dokonane, jeżeli zachodzą niżej
wymienione okoliczności (lub zachodzi co najmniej jedna) i są one uzasadnione:
1. koniecznością dokonania zmian dokumentacji projektowej wynikającą z sytuacji
zaistnienia obiektywnej niemożności wykonania robót, w oparciu o
dokumentację projektową stanowiącą integralną część do umowy,
spowodowaną warunkami terenowymi, geologicznymi, hydrogeologicznymi,
istniejącymi na placu budowy, bądź innymi wadami dokumentacji projektowej,
2. koniecznością wykonania robót zamiennych w oparciu o dokumentację
projektową zamienną,
3. koniecznością uzyskania niezbędnych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii,
stanowisk itp. w celu kontynuowania prawidłowej realizacji robót,
4. koniecznością podniesienia bezpieczeństwa wykonywanych robót,
5. zaistnieniem nieprzewidzianych warunków geologicznych, hydrogeologicznych,
wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych
przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie robót,
6. zmianą przepisów podatkowych dotyczących obowiązującej wysokości (stawki)
podatku od towarów i usług (VAT),
7. zmianą obowiązujących przepisów prawa,
8. obniżeniem kosztu wykonania robót lub eksploatacji (użytkowania) obiektu
budowlanego,
9. poprawą wartości lub podniesieniem sprawności ukończonych robót
budowlanych,
10. podniesieniem wydajności urządzeń,
11. podniesieniem bezpieczeństwa wykonywanych robót lub usprawnieniem
procesu budowy,
12. usprawnieniem w trakcie użytkowania obiektu budowlanego,
13. zaprzestaniem produkcji urządzeń lub wyposażenia o przewidzianych
w dokumentacji parametrach przed zakończeniem realizacji umowy,
14. śmiercią, chorobą lub innym zdarzeniem losowym,
15. opóźnieniem, utrudnieniem, zawieszeniem robót lub przeszkodami
spowodowanymi przez Zamawiającego lub dającymi się przypisać
Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu Wykonawcy
zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy,
16. siłą wyższą.
V.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29.03.2018 r . , godzina: 12.00, miejsce składania oferty: siedziba Spółdzielni
Mieszkaniowej w Tczewie, sekretariat (pokój nr 12), ul. Aleja Zwycięstwa 6, 83-110 Tczew.
Otwarcie ofert nastąpi o godz. 12.05 w siedzibie Spółdzielni w sali konferencyjnej. (w
przypadku dostaw i usług nie może być krótszy niż 7 dni, a w przypadku robót budowlanych
nie może być krótszy niż 14 dni)
V.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
SEKCJA VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI I INNE DOKUMENTY
VI.1) Oferta cenowa wraz z tabelą kosztową;
LP. OPIS ROBÓT JEDNOSTKA
MIARY ILOŚĆ CENA
JEDNOSTKOWA
WARTOŚĆ
ELEMENTU ROBÓT
VI.2) Oświadczenie o braku postępowania upadłościowego, otwarcia likwidacji, o wszczęciu
lub zawieszeniu postępowania układowego, zawieszeniu płatności lub moratorium w
odniesieniu do zobowiązań finansowych;
VI.3) Informacje umożliwiające weryfikację spełnienia przez wykonawcę postawionych w
zapytaniu ofertowym kryteriów, w szczególności wykaz robót wykonanych i odebranych przez
zleceniodawców z podaniem zakresu i wartości robót oraz adresy zleceniodawcy;
VI.4) Oświadczenie o wykonywaniu robót siłami własnymi lub za pomocą podwykonawców, ze
wskazaniem zakresu robót, które zlecone zostaną podwykonawcom;
VI.5) Określenie terminu wykonania prac oraz okresu gwarancyjnego na wykonane roboty;
VI.6) Wypełnioną umowę na prace budowlane;
VI.7) Przewidywany harmonogram prac o stopniu skomplikowania odpowiadającym zakresowi
wykonywanych robót;
SEKCJA VII. GWARANCJA
Termin gwarancji wykonania robót: 5 lat
SEKCJA VIII. INNE INFORMACJE
W przypadkach nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu zastosowanie mają odpowiednie
zapisy „Wytycznych dotyczących udzielania zamówień w ramach Regionalnego Programu
Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020”, stanowiące Załącznik nr 9 do
Zasad wdrażania RPO WP 2014-2020 przy czym do oceny prawidłowości wyboru wykonawców
stosuje się wersję „Wytycznych” obowiązującą w dniu wszczęcia postępowania, które
zakończyło się zawarciem umowy z wybranym wykonawcą. Wszczęcie postępowania jest
tożsame z publikacją ogłoszenia o wszczęciu postępowania lub zamiarze udzielenia
zamówienia.
Prezes Zarządu Spółdzielni
mgr Jerzy Konkolewski
Powrót na górę
Skip to content