Zagospodarowanie podwórza przy Plac Hallera 15 w Tczewie

Zagospodarowanie podwórza przy Plac Hallera 15 w Tczewie

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 25-10-2019

Numer ogłoszenia

1210895

Status ogłoszenia

Aktualne

Miejsce i sposób składania ofert

Data 25.10.2019, do godziny: 10:00, miejsce składania ofert: Biuro Zarządu Nieruchomościami M. Chabałowski , 83-110 Tczew, Pl. M. J. Piłsudskiego 2
Otwarcie ofert nastąpi 25.10.2019, o godzinie 12.00 w Biuro Zarządu Nieruchomościami M. Chabałowski , 83-110 Tczew, Pl. M. J. Piłsudskiego 2

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

maciejszweda@o2.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Maciej Szweda

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

600329892

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania podwórza przy budynku Plac Hallera 15, w Tczewie o powierzchni ok. 80 m2, zgodnie ze szkicem i opisem i sztuką budowlaną.

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: pomorskie Powiat: tczewski Miejscowość: Tczew

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pn. „Miasto od nowa – rewitalizacja Starego Miasta i Zatorza”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 8, Działanie 8.1. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne – wsparcie dotacyjne, 8.1.1 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne realizowane dla Obszaru Metropolitarnego Trójmiasta – mechanizm ZIT”.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zadania jest zagospodarowanie podwórza przy Plac Hallera 15 od strony ul. Lipowej i ul. Rybackiej.
Zadanie ma polegać na wykonaniu robót zgodnie z sztuką budowlaną, wytycznymi producentów materiałów i zamawiającego, zgodnie z treścią zapytania ofertowego i umową.

Według wiedzy zamawiającego roboty budowlane będą polegały na :
1. Montaż kostki brukowej o wysokości 6 cm rodzaju „płukana” szara np.: Ginter Ganit lub równoważnego produktu w ilości orientacyjnej – ok. 44 m2.
2. Montaż obrzeży betonowych o wymiarach 6x20x100 cm lub 6x25x100 cm w kolorze grafitowym w ilości orientacyjnej 28 mb.
3. Wymiana gruntu w zakresie niezbędnym do prawidłowego wzmocnienia podłoża.
4. Kostka brukowa powinna zostać ułożona na podbudowie warstwami odpowiednio zagęszczonymi z piasku o wysokości ok. 4 cm, kruszywa naturalnego o frakcji 0-31,5 o wysokości ok. 15 cm, warstwy odsączającej z piasku o wysokości ok. 10 cm.
5. Obrzeża betonowe należy osadzić na podbudowie z suchego betonu klasy min. C 20.
6. Zgodnie z szkicem, części podwórza o wymiarach orientacyjnych 50×400 cm i 50×425 cm i 420×800 cm, przeznaczone pod teren zielony, należy przygotować poprzez wymianę gruntu i ułożenie warstwy odsączającej z piasku o wysokości ok. 10 cm i warstwy czarnoziemu o wysokości ok. 25 cm.
7. Kostka brukowa powinna zostać ułożona z spadkiem 1,5 do 2 % w kierunku terenu zielonego o wymiarach 420×800 cm.
8. Czarnoziem terenów zielonych należy ułożyć w poziomie.
9. Siew i nasadzenia nie leżą w gestii wykonawcy.
10. Odprowadzenie wody deszczowej należy zaadoptować poprzez wykorzystanie istniejącego odpływu rurą PCV lub w sposób równoważny np. poprzez koryto betonowe.
Każdy potencjalny wykonawca obowiązany jest do sprawdzenia wymiarów lub zdjęcia ich z natury i do zapoznania się z aktualnym stanem podwórza, warunkami gruntowymi i wodnymi i wszystkimi innymi mogącymi mieć wpływ na złożenie ofert.
Wszelkich informacji udziela członek zarządu – dane w treści zapytania ofertowego.

Kod CPV

45000000-7

Nazwa kodu CPV

Roboty budowlane

Harmonogram realizacji zamówienia

Data rozpoczęcia: 04.11.2019
Data zakończenia: 15.11.2019

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Warunki zmiany umowy

Strony dopuszczają możliwość zmiany ustaleń umowy w następujących przypadkach:
a) przedłużenia terminu wykonania umowy o czas niezbędny na dokonanie zmian w dokumentacji (tj. szkicem i opisem, do zapytania ofertowego) oraz w przypadku zaistnienia takiej konieczności, o czas niezbędny dla dostosowania się Wykonawcy do takiej zmiany,
b) przedłużenia terminu wykonania umowy o czas niezbędny do wykonania robót zamiennych, w ramach dotychczasowego wynagrodzenia,
c) w przypadku wystąpienia konieczności uzyskania: decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii, stanowisk itp. niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, na które nie ma wpływu Wykonawca i Zamawiający, a wpływają one na termin wykonania przedmiotu umowy,
d) przedłużenia terminu wykonania umowy o czas niezbędny na poprawę warunków wykonywania robót zagrażających bezpieczeństwu życia, zdrowia i mienia,
e) przedłużenia terminu wykonania umowy w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie robót,
f) zmiany technologii wykonania robót na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego,
g) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych,
h) aktualizacji rozwiązań projektowych (zawartych w szkicu i opisie),
i) odstąpienia od realizacji części robót i związanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego,
j) z powodu konieczności wykonania robót dodatkowych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
k) w przypadku opóźnienia w dostawie z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy i Zamawiającego materiałów niezbędnych do realizacji robót,
l) zmiany podwykonawcy robót,
m) zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany kwoty podatku VAT,
n) siła wyższa.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

VI.1) Oferta cenowa wraz z tabelą kosztową;

LP. OPIS ROBÓT JEDNOSTKA MIARY ILOŚĆ CENA JEDNOSTKOWA WARTOŚĆ ELEMENTU ROBÓT

VI.2) Oświadczenie o braku postępowania upadłościowego, otwarcia likwidacji, o wszczęciu lub zawieszeniu postępowania układowego, zawieszeniu płatności lub moratorium w odniesieniu do zobowiązań finansowych;
VI.3) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z z Zamawiającym,
VI.4) Oświadczenie o wykonywaniu robót siłami własnymi lub za pomocą podwykonawców, ze wskazaniem zakresu robót, które zlecone zostaną podwykonawcom;
VI.5) Określenie terminu wykonania prac,
VI.6) Wypełnioną umowę na prace budowlane;

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryteria oceny ofert:

Kryteria Znaczenie
Cena wykonania zamówienia 90,00
Termin wykonania zamówienia 10,00

Z tytułu niniejszych kryteriów maksymalna liczba punktów, które może otrzymać Wykonawca wynosi 100 pkt. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów uzyskanych w powyższych kryteriach.

Oferty oceniane będą wg poniższych parametrów:

1) Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Oferta z najniższą ceną (wartość łącznie z podatkiem VAT), spełniająca wszystkie wymagane przez Zamawiającego warunki uzyska maksymalnie 90 pkt. Oferty z ceną (wartością łącznie z podatkiem VAT) wyższą uzyskają odpowiednio mniejszą liczbę punktów.
W takim przypadku wartościowanie ofert będzie się odbywać według następującego wzoru:

Cena brutto oferty najtańszej
C = ———————————————- x 90 pkt
Cena brutto oferty ocenianej

Cena (wartość łącznie z podatkiem VAT) podana w ofercie stanowiła będzie podstawę porównania i oceny ofert.

2) Kryterium ,,Termin wykonania zamówienia’’ będzie rozpatrywane na podstawie terminu wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia, tj. podanie terminu wykonania:
– do dnia 15.11.2019 r.,
lub skrócenie tego terminu. Maksymalny punktowany skrócony termin wykonania zamówienia to: 10.11.2019 r.

Jeżeli Wykonawca nie skróci wymaganego terminu wykonania zamówienia, tj. wykona zamówienie w terminie:
do dnia 15.11.2019 r., z tytułu niniejszego kryterium otrzyma 0 punktów.

W przypadku podania skróconego terminu (daty) wykonania zamówienia przypadającego na dni ustawowo wolne od pracy (sobota, niedziela, święto), Zamawiający przyjmie jako wskazany przez Wykonawcę termin (datę) pierwszego dnia roboczego przypadającego po podanym przez Wykonawcę dniu ustawowo wolnym od pracy.

Oferta z najwyższą liczbą dni skrócenia terminu wykonania zamówienia, otrzyma 10 punktów. Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, zgodnie z poniższym wyliczeniem:

Oferowana liczba dni skrócenia terminu w ocenianej ofercie
Tw = —————————————————————————— x 10 pkt.
Maksymalna liczba dni skrócenia terminu

Oferowana liczba dni skrócenia terminu w ocenianej ofercie to liczba dni kalendarzowych skrócenia wymaganego terminu zaoferowana przez Wykonawcę.
Maksymalna liczba dni skrócenia wymaganego terminu to najwyższa oferowana liczba dni skrócenia terminu spośród złożonych ofert.
W celu wyboru oferty najkorzystniejszej, Zamawiający posługiwać się będzie następującym wzorem:
W = C + Tw

gdzie W – Wynik oceny, C – liczba punktów w kryterium „Cena”, Tw – liczba punktów w kryterium „Termin wykonania zamówienia”.

Zamawiający udzieli zamówienia, temu Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, tj. otrzymała w sumie najwyższą ilość punktów.

Ocena, porównanie i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonana na podstawie ustalonych kryteriów, o których mowa wyżej.

Zamawiający – Beneficjent

Nazwa

GMINA MIEJSKA TCZEW

Adres

Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1

83-110 Tczew

pomorskie , tczewski

Numer telefonu

587759300

Fax

585313452

NIP

5930005678

Tytuł projektu

Miasto od-nowa – rewitalizacja Starego Miasta i Zatorza w Tczewie.

Numer projektu

RPPM.08.01.01-22-0009/17-00
Powrót na górę
Skip to content