Zapytanie ofertowe na wykonanie renowacji elewacji budynku przy ul. Pl.Piłsudskiego 2 w Tczewie od strony wschodniej, południowej i zachodniej wraz z balkonami oraz docieplenie ściany północnej , wykonanie izolacji pionowej budynku. Zagospodarowanie otoczenia: wykonanie schodów z podjazdem, położenie chodnika z kostki brukowej wraz z mała architekturą – donice z zielenią przy budynku, w oparciu o dokumentację projektową w ramach projektu pn. „Miasto od nowa – rewitalizacja Starego Miasta i Zatorza”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 8, Działanie 8.1 Kompleksowe przedsięwzięcie rewitalizacyjne – wsparcie dotacyjne, 8.1.1. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne realizowane dla Obszaru Metropolitarnego Trójmiasta – mechanizm ZIT”.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Adres strony internetowej, na której zamieszczone będzie zapytanie ofertowe:
www.rewitalizacja.tczew.pl , baza konkurencyjności, strona wspólnoty (o ile posiada).
Ogłoszenie z dnia : 01.03.2018r.
Nazwa projektu lub programu :
Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pn „Miasto od nowa – rewitalizacja Starego Miasta i Zatorza”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 8, Działanie 8.1 Kompleksowe przedsięwzięcie rewitalizacyjne – wsparcie dotacyjne, 8.1.1. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne realizowane dla Obszaru Metropolitarnego Trójmiasta – mechanizm ZIT”.
Nazwa i adres:
Wspólnota Mieszkaniowa Nieruchomości przy ul.Pl.Piłsudskiego 2, 83-110 Tczew ul. Pl.Piłsudskiego 2 państwo: Polska tel. 58 531 29 79 e-mail : mbzn@wp.pl
Adres strony internetowej (URL) www.rewitalizacja.tczew.pl
Sposób upublicznienia : baza konkurencyjności, strona wspólnoty ( o ile posiada), rewitalizacja.tczew.pl
SEKCJA I : Przedmiot zamówienia
I.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja elewacji budynku przy ul. Pl.Piłsudskiego 2 w Tczewie ,
I.2) Rodzaj zamówienia : Roboty budowlane /usługi,
I.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych: zamówienie podzielone jest na części: Nie
I.4) Krótki opis przedmiotu:
Wykonanie renowacji elewacji budynku od strony wschodniej, południowej i zachodniej wraz z balkonami oraz docieplenie ściany północnej , wykonanie izolacji pionowej budynku. Zagospodarowanie otoczenia: wykonanie schodów z podjazdem, położenie chodnika z kostki brukowej wraz z mała architekturą – donice z zielenią przy budynku, w oparciu o dokumentację projektową;
I.5) Całkowita wartość zamówienia : Wartość bez VAT : nie dotyczy Waluta : PLN
I.6) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie: miesiącach: lub dniach: lub data rozpoczęcia: lub data zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
15.04.2018r | 30.09.2018r |
SEKCJA II : Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym:
II.1) Warunki udziału w postępowaniu.
Potencjalny Wykonawca w celu złożenia oferty na wykonanie robót budowlanych zobowiązany jest zapoznać się z załączoną dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 1 oraz pobrać obmiary z natury.
Zdolność techniczna lub zawodowa:
Określenie warunków : O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże, że:
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał 5 zadań remontowych związanych z renowacją , dociepleniem budynku oraz izolacją pionową budynku,
- Do realizacji zamówienia skieruje osoby, które posiadają niżej określone uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi (pełnienie funkcji kierownika robót budowlanych)
SEKCJA III Opis przedmiotu zamówienia.
III.1 Opis przedmiotu zamówienia, nie powinien odnosić się do określonego wyrobu lub źródła lub znaków towarowych, patentów, rodzajów lub specyficznego pochodzenia, chyba że takie odniesienie jest uzasadnione przedmiotem zamówienia i został określony zakres równoważności.
- Kryteria oceny ofert:
KRYTERIA | Znaczenie |
Cena wykonania zamówienia | 90 |
Termin wykonania zamówienia | 10 |
Z tytułu niniejszych kryteriów maksymalna liczba punktów, którą może otrzymać Wykonawca wynosi 100 pkt. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów uzyskanych w powyższych kryteriach.
Oferty oceniane będą wg poniższych parametrów:
- Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie oceny ofertowej za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Oferta z najniższą ceną (wartość łącznie z podatkiem VAT), spełniająca wszystkie wymagane przez Zamawiającego warunki uzyska maksymalnie 90 pkt. Oferty z ceną ( wartością łącznie z podatkiem VAT ), wyższą uzyskają odpowiednio mniejszą ilość punktów.
W takim przypadku wartościowanie ofert będzie się odbywać według następującego wzoru:
Cena brutto oferty najtańszej
C = ……………………………………………….. x 90 pkt
Cena brutto oferty ocenianej
Cena (wartość łącznie z podatkiem VAT) podana w ofercie stanowiła będzie podstawę porównania i oceny ofert.
- Kryterium „Termin wykonania zamówienia” będzie rozpatrywane na podatnie terminu wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia, tj. podanie terminu wykonania:
– dla części nr 1 : do dnia 30.09.2018r,
Lub skrócenie tego terminu. Maksymalny punktowany skrócony termin wykonania zamówienia to:
– dla części nr 1 : do dnia 31.08.2018r,
Jeżeli wykonawca nie skróci wymaganego terminu wykonania zamówienia, tj. wykona zamówienie w terminie:
– dla części nr 1 : do dnia 30.09.2018r,
Z tytułu niniejszego kryterium otrzyma 0 punktów.
W sytuacji skrócenia terminu (podania terminu wykonania zamówienia krótszego niż dla części nr 1 : do dnia 30.09.2018r, ) do obliczenia punktacji w kryterium „termin wykonania zamówienia”. Zamawiający przyjmuje liczbę dnia kalendarzowych skracających wymagany termin zaoferowany przez Wykonawcę.
W przypadku podania terminu skróconego (daty) wykonania zamówienia przypadającego na dni ustawowo wolne od pracy (sobota, niedziela, święto), Zamawiający przyjmie jako wskazany przez Wykonawcę termin ( datę) pierwszego dnia roboczego przypadającego po podanym przez Wykonawcę dniu ustawowo wolnym od pracy.
Oferta z najwyższą liczbą dni skrócenia terminu wykonania zamówienia, otrzyma 10 punktów. Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, zgodnie z poniższym wyliczeniem:
Oferowana liczba dni skrócenia terminu w ocenianej ofercie
Tw = ……………………………………………………………………………………………….. x 10 pkt
Maksymalna liczba dni skrócenia terminu
Oferowana liczba dni skrócenia terminu w ocenianej ofercie to liczba dni kalendarzowych skrócenia wymaganego terminu zaoferowana przez Wykonawcę .
Maksymalna liczba dni skrócenia wymaganego terminu to najwyższa oferowana liczba dni skrócenia terminu spośród złożonych ofert.
W celu wyboru oferty najkorzystniejszej, Zamawiający posługiwać się będzie następującym wzorem:
W = C + Tw
Gdzie W- Wynik oceny, C – liczba punktów w kryterium „Cena”, Tw – liczba punktów w kryterium „ Termin wykonania zamówienia”.
Zamawiający udzieli zamówienia, temu Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, tj, otrzymała w sumie najwyższą ilość punktów.
Ocena, porównanie i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonana na podstawie ustalonych kryteriów, o których mowa wyżej
W przypadku beneficjenta, który nie jest zamawiającym w rozumieniu ustawy PZP, zamówienia nie mogą być udzielane przedmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo, z wyłączeniem zamówień sektorowych oraz zamówień określonych w „Wytycznych dotyczących udzielania zamówień w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020”. W przypadku celu tematycznego udzielanie zamówień podmiotom powiązanym jest możliwe za zgodą IZ RPO WP/IP. Zawarcie umowy z podmiotem powiązanym kapitałowo lub osobowo w przypadkach określonych w „Wytycznych dotyczących udzielania zamówień w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020” jest dopuszczalne za zgodą IŻ RPO WP/IP. Osoby wykonujące w imieniu zamawiającego czynności związane z procedurą wyboru wykonawcy, w tym biorące udział w procesie oceny ofert, nie mogą być powiązane osobowo lub kapitałowo z wykonawcami, którzy złożyli oferty, Powinny być to osoby bezstronne i obiektywne.
SEKCJA V. Zmiana umowy
V.1) Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
V.2) Strony dopuszczają możliwość zmiany ustaleń umowy w następujących przypadkach:
- a) przedłużenia terminu wykonania umowy o czas niezbędny na dokonanie zmian w dokumentacji projektowej oraz w przypadku zaistnienia takiej konieczności, o czas niezbędny dla dostosowania się Wykonawcy do takiej zmiany,
b)przedłużenia terminu wykonania umowy o czas niezbędny do wykonania robót zamiennych, w ramach dotychczasowego wynagrodzenia,
- c) przedłużenia terminu spowodowanego oczekiwaniem na decyzję organów administracji publicznej lub inne podmioty właściwe do wydania koniecznych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii, stanowisk itp. niezbędnych do prawidłowej realizacji wykonywanych robót, na które nie ma wpływu Wykonawca,
- d) przedłużenia terminu wykonania umowy o czas niezbędny na poprawę warunków wykonywania robót zagrażających bezpieczeństwu życia, zdrowia i mienia,
e)przedłużenia terminu wykonania umowy w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie robót,
- f) zmiany technologii wykonania robót na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego ,
- g) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych,
- h) aktualizacji rozwiązań projektowych,
- i) zmiany parametrów urządzeń lub wyposażenia, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego,
- j) odstąpienia od realizacji części robót i związanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego,
- k) z powodu konieczności wykonania robót dodatkowych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
- l) w przypadku opóźnienia w dostawie z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy materiałów niezbędnych do realizacji robót,
- m) zmiany podwykonawcy robót,
- n) zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany kwoty podatku VAT,
- o) zmiany osób wykonawcy pełniących samodzielne funkcje techniczne.
V.3) Zmiany, o których mowa w ust.2, mogą zostać dokonane, jeżeli zachodzą niżej wymienione okoliczności (lub zachodzi co najmniej jedna) i są one uzasadnione:
- koniecznością dokonania zmian dokumentacji projektowej wynikającą z sytuacji zaistnienia obiektywnej niemożności wykonania robót, w oparciu o dokumentację projektową stanowiącą integralną część do umowy, spowodowaną warunkami terenowymi, geologicznymi, hydrogeologicznymi, istniejącymi na placu budowy, bądź innymi wadami dokumentacji projektowej,
- koniecznością wykonania robót zamiennych w oparciu o dokumentację projektową zamienną,
- koniecznością uzyskania niezbędnych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii, stanowisk itp. w celu kontynuowania prawidłowej realizacji robót,
4.koniecznością podniesienia bezpieczeństwa wykonywanych robót,
- zaistnieniem nieprzewidzianych warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie robót,
- zmianą przepisów podatkowych dotyczących obowiązującej wysokości (stawki) podatku od towarów i usług (VAT),
- zmianą obowiązujących przepisów prawa,
- obniżeniem kosztu wykonania robót lub eksploatacji (użytkowania) obiektu budowlanego,
- poprawą wartości lub podniesieniem sprawności ukończonych robót budowlanych,
- podniesieniem wydajności urządzeń,
- podniesieniem bezpieczeństwa wykonywanych robót lub usprawnieniem procesu budowy,
- usprawnieniem w trakcie użytkowania obiektu budowlanego,
- zaprzestaniem produkcji urządzeń lub wyposażenia o przewidzianych w dokumentacji parametrach przed zakończeniem realizacji umowy,
- śmiercią, chorobą lub innym zdarzeniem losowym,
- opóźnieniem, utrudnieniem, zawieszeniem robót lub przeszkodami spowodowanymi przez Zamawiającego lub dającymi się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy,
- siłą wyższą,
V.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15.03.2018r godzina 10:00 , miejsce składania oferty: ul. Pl.Marsz. J.Piłsudskiego 2/1, 83-110 Tczew, Biuro Zarządu Nieruchomościami Michał Chabałowski
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Biura Zarządu Nieruchomościami Michał Chabałowski 83-110 Tczew Pl. Marsz. J. Piłsudskiego 2 w Tczewie w pokoju nr 1 o godz. 10:05
V.3) Termin związania z ofertą : okres w dniach : 30 ( od ostatecznego terminu składania ofert).
SEKCJA VI. Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji i inne dokumenty:
VI.1) Oferta cenowa wraz z tabelą kosztową:
Lp | Opis robót | Jednostka miary | Ilość | Cena Jednostkowa | Wartość elementu robót |
|
VI.2) Oświadczenie o braku postępowania upadłościowego, otwarcia likwidacji, o wszczęciu lub zawieszeniu postępowania układowego, zawieszeniu płatności lub moratorium w odniesieniu do zobowiązań finansowych;
VI.3) Informacje umożliwiające weryfikacje spełnienia przez wykonawcę postawionych z zapytaniu ofertowym kryteriów, w szczególności wykaz, robót wykonanych i odebranych przez zleceniodawców z podaniem zakresu i wartości robót oraz adresy zleceniodawcy;
VI.4) Oświadczenie o wykonaniu robót siłami własnymi lub za pomocą podwykonawców, ze wskazaniem zakresu robót, które zlecone zostaną podwykonawcom;
VI.5) Określenie terminu wykonania prac oraz okresu gwarancyjnego na wykonane roboty;
VI.6) Wypełnioną umowę na pracę budowlane;
VI,7) Przewidywany harmonogram prac o stopniu skomplikowania odpowiadającym zakresowi wykonywanych robót.
SEKCJA VII. Gwarancja
Termin gwarancji wykonania robót: 6 lat
SEKCJA VIII. Inne Informacje
W przypadkach nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu zastosowanie mają odpowiednie zapisy „Wytycznych dotyczących udzielania zamówień w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata „ 2014-2020 „ stanowiące Załącznik nr 9 do Zasad wdrażania RPO WP 2014-2020 przy czym do oceny prawidłowości wyboru wykonawców stosuje się wersję „Wytycznych” obowiązującą w dniu wszczęcia postępowania, które zakończyło się zawarciem umowy z wybranym wykonawcą. Wszczęcie postępowania jest tożsame z publikacją ogłoszenia o wszczęciu postępowania lub zamiarze udzielenia zamówienia.
Michał Chabałowski
Biuro Zarządu Nieruchomościami w Tczewie